Ik ben nog maar eventjes begonnen. Ik heb wat spulletjes klaarliggen aan Dodo Airlines maar ik zou wel graag iets terugwillen ook, aan de bomen (ENKEL FRUITBOMEN!!) mag je schudden en bloemen mag je ook plukken, neem ajb geen losse spulletjes mee. Je bent welkom!